Hej! Napiszecie w komentarzach czy podobają się Wam moje scenariusze? Proszę, chcę wiedzieć co o nich myślicie. Teraz nie zanudzam. Oto 4. scenariusz :))
Szkoła, sala historyczna
A: Co się stało Nino?
N: Pamiętasz tą kobietę, która chciała, żebym jej dała Kielich Ankh?
A: Tak.
N: Ona miała taką samą koronę. Robimy zebranie Sibuny na tej przerwie w lesie.
A: Ok.
Las, zebranie Sibuny
P: To znaczy, że nawiedza cię ta ,,zaginiona królowa” ?
N: Tak.
F: Musimy się o niej więcej dowiedzieć. Na następnej przerwie pójdę do biblioteki.
W: Ok.
N: Ja pójdę na strych. Może uda mi się porozmawiać z Sarą.
W: Ok! Sibuna!
N: Sibuna!
Gabinet dyrektora
ES: [słyszy pukanie] Proszę!
A: [wchodzi] Dzień dobry! Chciałam z panem porozmawiać o balu.
ES: Jakim znowu balu?
A: No na dzień chłopaka!
ES: Ach tak! Dzień Chłopaka!
A: To znaczy tak?
ES: Pomyślę nad tym.
A: Taaaaak! [wychodzi]
ES: [wzdycha]
Szkoła, korytarz
Mi: [wyjmuje coś z szafki]
Na: [podchodzi] Dzień dobry, Mick.
Mi:Dzień dobry, pani. Coś się stało?
Na: Nie, ale chciałam ci powiedzieć, że masz szansę dostać się do szkoły sportowej w Nowym Jorku. Mam nadzieję, że cię to zainteresuje.
Mi: Tak!
Na: Więc przyjdź po lekcjach na boisko.
Mi: Dobrze! Do wiedzenia!
Na: Do widzenia! [idzie]
Mi: Taaaak!
Boisko szkolne
N: [siedzi na ławce]
F: [podchodzi do Niny]
N: Hej Fabian!
F: Hej! Byłem w bibliotece.
N: I co?! Dowiedziałeś się czegoś?!?!
F: W większości książek była tylko legenda, ale za książkami znalazłem schowek, w którym była ta książka. [wyjmuje książkę]
N: [czyta] ,,Tajemnice Egiptu".
F: Tą książkę napisano na ścianie piramidy, do której archeolodzy długo nie mogli wejść.
N: No to zobaczmy co w niej jest.
F: Tylko jest jeden problem.
N: Jaki?
F: Nie można jej otworzyć.
N: Co?!?!
F: Próbowałem ją otworzyć, ale bez skutku.
N: Może uda się Okiem Horusa?
F: Możemy spróbować.
N: [przykłada wisior do kłódki] Nie! To na nic!
F: Wiesz, na ścianie tego schowku znalazłem kartkę z jakimś napisem, chyba po arabsku. Muszę to przetłumaczyć. Może tam będzie wskazówka jak to otworzyć.
N: Ok! Sibuna!
F: Sibuna!
Strych
N: [wchodzi] Saro! Pomóż mi!
S: [pojawia się]
N: Saro! Kim ona jest?! Jak ma na imię?!
S: Moi rodzice to wiedzieli, ale ja nie.
N: To jak mam się dowiedzieć?
S: Musisz szukać. Ten dom ci pomoże. On wie gdzie jest ukryte jej imię. [ znika]
N: Saro! Co to znaczy?!
Na koniec tekst, który był na kartce znalezionej przez Fabiana:
يمكن للعين فقط فتح كتاب النبي
Super kiedy następny???????????
OdpowiedzUsuńNiedługo dodam. Psuje się mój komputer, więc mam pół godziny codziennie.
Usuń